☆Anonymia☆ Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 skal til legen idag klokka 14.10.. så da får jeg svar på hva det er som lurer i halsen min,fy faen..begynner å bli ganske lei nå,sinnsykt vondt å svelge..
meg & to små vampyrer Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 God morgen Kine! Å, så bra! God bedring og håper dere finner ut hva det er. Jeg kjenner meg bedre enn jeg har gjort på over en uke i dag faktisk. Merkelig. Men typisk nok kom de verste magesmertene noensinne på besøk:(
☆Anonymia☆ Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2007 huff da =( hva kan det være tro ? men kjempe fint du er bedre,er jo ikke noe bedre enn det =)=)=)
meg & to små vampyrer Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 He he, jegvet godt hva det er da! Har venta på blødning i flere uker, men ha ist syklus på 6 uker nå faktisk. Jada. Men så lenge jeg ikke har 1 hel uke med kramper, fryktelige blødninger med ekstra og at det ikke varer i 2,5 uke som sist så skal jeg være glad og fornøyd. Lykke til hos legen i dag! Håper du har en skikkelig en? Ikke R.E. i sentrum f.eks...._
☆Anonymia☆ Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2007 åja.mensen..haha =) da skjønner jeg..huff..=( R.E i sentrum ? hva mener du ??? =O
meg & to små vampyrer Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Nei, jeg surrer. Kan jeg skylde på smertestillende- Hvilken by bor du i? Jeg tenkte automatisk Bergen og da ville jeg hvertfall advare mot en ikke helt god lege der. Men jeg er ør av blodmangel og smerter -tilgi meg!
☆Anonymia☆ Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2007 åja ahahha =) nei bor ikke i bergen =) hahha du er tilgitt =)
meg & to små vampyrer Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 Der ser du hvor feil man kan ta. Pinlig pinlig pinlig. He he Lykke til hos legen uansett! Jeg drøyer evt legebesøk siden jeg føler meg bedre på den kanten.
☆Anonymia☆ Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 10. desember 2007 ehheeehe =) ja jeg trodde jeg kom til å bli bedre men det ble jeg jo ikke.. =S jaja. takk for lykkeønskninger =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå