Gå til innhold

Uff.. Tror TR kommer i dag jeg...:o(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal være på plass i morgen, og i dag har det begynt å verke og svi nederst i magen. Så da kommer den i dag da, og jeg er så trist...

 

Og jeg som har vært på virkelig symptomjakt denne gangen og bare økt forhåpningene mine.

 

Håper det går bra med dere andre der ute, og kjempegratulerer til dere som har fått positiv test de siste dagene. :o)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søstra mi fikk akkurat den følelsen da hun var gravid. Kjenntes ut som mensen kom, men det gjorde den altså ikke..

 

Ingen TR, alltid håp!!!! :)

Skrevet

Uff, ja d e utrolig spennendes i disse dager...Eg har ikm idag/imårå...ingen mensfølelse idag...men hadde igår...men kom kje någe...bare pittelitt rosa to ganger på papiret...Men i morges så hadde tempen min sunket med 0,3...Så da tror jeg ikke jeg er gravid...Noen som har opplevd någe lignende?

 

Me får hold einaen oppdatert:) Kanskje me sleppe unna begge to:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...