Gå til innhold

Han står på alle fire :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld stod småen for første gang på alle fire. Vi tenkte bare: Hva skjer? Mannen min løp og hentet kamera for å ta det opp. hihi

Han trakk seg opp på knærne flere ganger, men kommer (foeløpig) ingen vei. Veeeeeeeldig stolte foreldre her i gården!

Han er forresten 6mnd3uker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så morsomt! Jeg venter i spenning på mini, men er bare snart 5 mnd så kan vel hende jeg må vente en stund :) hehe

Skrevet

Å så gøy! :-) Vi venter veldig på samme skal skje her. Mini er riktignok ikke 6 mnd før om noen dager, men han er helt på tampen til å komme seg opp på alle fire tror vi, han har gjort det to ganger når han har lagt slik at føttene hans har vært borti noe og han står slik i et par sekunder når vi skal legge ham nedpå gulvet på magen, da "tar han seg for" eller hva jeg skal kalle det slik at nekter å legges ned, men står på alle fire først og sålegger segned selv for å åle/krype bort til det han vil ha. Er spennende tider dette her, er så deilig når de blir litt større og mer mobile og med på det som skjer rundt dem!

Skrevet

Åååh nå kommer en morsom tid, det er bare å glede seg :-)

Vesla sto sånn og rugget i noen uker, så plutselig gikk det opp et lys og hun fikk fart på rumpa. Da går det unna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...