Gjest Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 hele starta med at sønnen min som blir 2 år i januar slutta og spise for 15 dager siden,han fikk etterhvert feber,oppkast og tydelige magesmerter, jeg var på helsestasjon,legevakt,fastlege,sykehus men ingen kunne finne noe galt, HELSESTASJONEN: sa han var mat lei Legevakta:sa han hadde den 4 og dem 5 barnesykdom Fastlegen: sa han hadde luft smerter Sykehuset:ba oss ta gutten til tannlege men i går fikk jeg nokk ringte ned på sykehuset og måtte bruke en helvettes kjeft da gutten lå og vrei seg i smerter og fremdeles ikke spiste, jeg dro ned på barn akutt (st.olav) der en hyggelig lege tok han inn hun klemte litt på magen hannes og så han vrei seg i smerter under undersøkelse. Derfor bestemmte hun seg for og ta røngten av magen hannes, å vet dere hva??? gutten vår er så KRAFTIG FORSTOPPA at det kunne ha gått galt om dem ikke hadde funnet ut av det nå.... fikk et klyster i går på sykehuset det funka ikke noe serlig han må også gå på parafin i 3-6 mnd og skal inn på sykehuset nesten daglig for og få klyster. Ikke rart gutten har smerter stakkar gått ned 1 kg også for han har ikke fått mat ned i magen dakkar. huff er så oppgitt over hvordan sykehuset har behandla oss! håper dem hjelper han nå da for det bør dem nemmelig! godt og få det ut
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 ps den røngten dem tok i går snakket dem om og ta tidligiere i uka men dem fannt det ikke nødvendig!!! hadde dem tatt bilde da hadde dem sett det da og ikke latt han gå slik
Uwimana Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 huff, IKKE bra!!! er helt enig med deg, helse norge er ikke bra desverre!!! jeg har hatt SÅÅÅÅ MYE TULL med de!! såå godt at det gikk bra med gutten din!! lykke til videre:)
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Enig i at det er fryktelig dårlig, men du som mor hadde jo også stått sterkere dersom du hadde informert dem om at gutten ikke har bæsja. For det burde du jo ha fått med deg? Og på den måten så ville du kunne kommet med en egen idé og teori, det hjelper ofte, men dessverre er helseNorge for dårlige til å høre på foreldrene, slik som med deg nå. God bedring til gutten din, håper det ordner seg så fort som mulig:)
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Synd at gutten din har hatt vondt, men det blir alt for unyansert å skrike ut om "Helse-Norge" som er så forferdelig... Er du klar over hvor mange som jobber innen helsevesenet i Norge? Får fnatt av sånne innlegg. Hvorfor sa du ikke at han ikke hadde bæsjet da? Skulle "Helse-Norge" gjette det? Og nei: jeg jobber ikke i helsevesenet selv...
prekæs Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Signerer spetakkel og legger til: mulig det er enklere å bli tatt alvorlig hvis man ikke klikker i vinkel, og skjeller ut folk.
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Enig med de over her... men når gutten er så liten, så klarer du vel og se om han har bæsja eller ikke? Det er vel en av dagens morsomheter det.. "har'n bæsja?ja, det har'n"... Bare gjettning. MEN, godt de fant ut av det, og at han får hjelp!!
Inga Bling Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Hvorfor reagerte ikke du på at ungen din ikke har bæsja?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå