arwn&constanse<3 Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Må bare få ut litt sinne hvis d går fint!? Eg e bare 17 år gammel, så eg går andre året på media og kommunikasjon og ska ikje ha permisjon før juleferien starte. Eg ska gå hele dette året omigjen, så eg e bare på skolen nå for å ha oppmøte. Eg trenge ingen karakterer eller ta noen prøver. må bare være i timene. Alle lærerene er ganske snille med meg, og spør hele tiden hvordan det går med meg. UNTATT EN!!! Ein mann... han e ganske ung, så trodde nesten at han sko ver litt "kul"... Han har sakt selv til hele klassen at han er veldig kristen, og d er lett og merke. Jeg har ikke noe i mot kriste eller noen ting bare så d er sakt. Men d virker som om han prøver å ver "stygg" mot meg siden jeg bare er 17 år, ugift og gravid. Jeg gjorde en oppgave som resten av klassen gjorde, selv om jeg egentlig ikke hadde trengt. Alle lærerne synes det er koselig hvis jeg vil gjøre noen av oppgavene. Vi skulle lage visittkort, slik som JEG ville at d skulle se ut. Jeg synes d ble kjempe stilig og det synes mine medelever og hu ene frøkna mi:) kjempe stilig synes di det var.... Men så er det jo han andre læreren som skulle ha visittkortet lever inn, så derfor spurte jeg han også før jeg leverte inn om hva han synes. Så satte han seg ned ved siden av meg og SKREK ut til hele klassen min: DETTE HER VAR STYKT!!!!!! SLIK SOM DETTE KAN DET IKKE SE UT! Så lo han og lo litt til.... Dette såra så sykt masse.... Trodde ikje lærere skulle være slik=( Jeg hadde egentlig ikke trengt å gjøre oppgaven en gang...=/ Så nå gjør jeg ikke noen oppgaver resten av disse 2 ukene... Dette ble kanskje litt rotete og vanskelig å forstå, men måtte bare få d ut en plass...
arwn&constanse<3 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. desember 2007 Han ropte ut masse aent dritt og, men samme ka han sa, ville bare få frem poenget liksom....
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 han er sikkert forelska i deg, og sjalu for at du skal ha barn med en annen fyr. hørtes ut som en skikkelig barnslig fjott han der..
amy_de Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Det var da fryktelig unødvendig av han. Hvis ikke han syntes de var bra kunne han jo sagt at dette ville jeg gjort på en annen måte og gitt deg noen konstruktive tips. At lærere ler av elever som gjør feil er feil, uansett hvem som får gjennomgå, men man skulle kanskje tro at han skjønte at du trengte litt ekstra oppmuntring i denne perioden i stedet for å bli latterliggjort på den måten. Kanskje du kan sende et brev til ledelsen og forklare hvordan du opplevde det?
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Kjøære deg. Her klarte jeg ikke å tie stille, for makan til lærer! Dette er mobbing av elever, og skal ikke forekomme!! Læreren din har gått lang over streken, og det bør rektor/onspektør få høre om så han ikke plager andre også. Få eventuelt med deg noen fra elevrådet og be om et møte med rektor du. Det orker du :-) Og neste gang får du spørre om han har lært pedagogikk via brevkurs, for dette var ikke imponerende av en lærer som burde ta seg av alle elevene sine, ikke drite dem ut! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå