vamp1980 Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 i går kveld hadde jeg noen timer som "verk" i magen. kom med 4-5 min mellom. magen ble ikke hard, men kjentes ut som kraftig mensverk som bredte seg til ryggen mens det holdt på. verkene varte ikke så lenge om gangen men var ille nok. knärten var aktiv under tiden. gikk ´delvis over når jeg gikk å la meg men har sovet veldig urolig i natt og i dag sitter det igjen som murring i mage og rygg. er 23+6 i dag.
endelig mamma t 2 :) Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Sammentrekninger i livmoren, den trener jevnt og trutt på fødselen. Det er nok kynnere du har hatt... Noen opplever kynnere som bare sammentrekning, og de føler at magen blir hardere å ta på. Andre merker menslignende smerter.
vamp1980 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2007 kynnere er det ikke, for det har jeg hele tiden ellers og da blir magen knallhard og det blir vanskelig å puste... skal ta en tlf til jm å höre når de åpner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå