Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 ...det står på mme-pakka at pulveret skal piskes inn...men skal jeg piske det i en bolle først, og så helle det over i flaska? Går det ikke an å bare riste det sammen inni flaska? Er helt grønn på dette her, jeg....;-)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 vi rister på flaska ikke noen spørsmål er dum , bare en masse dumme svar :-)
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Bare rist det inne i flaska, du. Det gjør jeg og har alltid gjort til begge ungene. Jeg har hørt at dersom du er plaga av at det blir småklumper i flaska ved å bare riste pulveret i flaska kan du rulle flaska melom hendene før du rister for å fordele pulveret litt. Om det har noen hensikt vet jeg ikke. Jeg har aldri hatt problemet.
snoopy_me Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Jeg pleier å røre inn pulveret med en skje først. Men det er fordi vi bruker dr.browns flasker og de skal egentlig ikke ristes. Jeg rister de litt etter jeg har rørt med skje, men mange ganger lekker den litt da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå