Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Får helt dilla når jeg leser om disse jentene som ønsker seg kvalme som et symptom!! Hvorfor i alle dager vil dere det? Selvpinere eller? Du synes det er "flott å være kvalm for nurket i magen"?? Du synes det i maks ei uke,så orker du ikke mer.. Når du har spydd flere ganger daglig,ikke fått i det noe spesielt med mat og du er slapp.. Tror du virkelig ærlig talt at dette er en flott opplevelse? Særlig jeg,som var dårlig fram til uke 17,kjenner jeg faktisk blir litt provosert av dette "ønsket".. Hehe
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Ja er enig med deg det er så tåpelig, selv har jeg sliti med hyperemesis i svangerskapet og klarte å få kontroll på det i uke 18. Var så glad da jeg endelig kunne spise ett måltid eller drikke noe uten at det kom rett opp igjen.
Voyeur Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 De har ikke lyst til å legge på seg vettu. Bare så synd kvalmen ikke gjør de mindre tjukke i hodet.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Haha ja det kan nok stemme Artig humor du har Voyeur
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Det er vel en forskjell på å ligge å klamre seg fast i toalett-skålen og det å være små kvalm. Jeg selv gikk gjennom et svangerskap uten så mye som et symptom i det hele tatt og håper på det neste gang også, men jeg kan forstå de som blir bekymret av å ikke føle seg gravide og ingen symptomer i det hele... Så i steden for å slå seg til ro med det og nyte det så kanskje de ønsker at det sikreste tegnet (utenom pos test) kan vise litt av seg en stund..
Hikken Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har siden uke 5 ikke gjort annet enn å i ha møter med min gode venn wc-fresh som henger på innsiden av doskåla. I begynnelsen hjalp det litt å spise når jeg ble kvalm, men nå har jeg helt gitt opp.. Kan ikke knaske på et knekkebrød en gang uten å spy.. Kan ikke drikke vann uten å spy.. Kan ikke se på tv uten å spy. Til deg/dere som ønsker kvalme: Jeg har nok til alle og deler gladelig!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Det er dette jeg mener, sikkert ingen som ønsker å henge over do skåla, men sikkert bare og føle svangerskapet... vertfall tidlig da faren for å miste er størst av de 9 mnd..
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 nei dettevar sikker like irriterende som for dere å høre at "vi" ønsker å være kvalm!! jeg VIL være kvalm neste gang jeg blir gravid, har mistet 4 ganger og alle blødd i et par uker før jeg mistet. den 3 gangen mistet jeg i uke 16 med vanlig fødsel, etter å ha små blødd alle ukene...jeg hadde byttet på flekken mot blod. det kan jeg bare si!! sikkert vondt og grusomt og ligge i doskålen, men det symtome hører nå ivertfall til som et pos tegn iforhold til blod...
Voyeur Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 Jeg ville heller ønsket meg å ikke blø isteden for å være kvalm hvis jeg var deg.. men det er nå bare meg da.
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #10 Skrevet 10. desember 2007 selvfølgelig , kunne vå nå sluppet alle symptomer hadde vel det vært det beste?.., det jeg mener er at når mange sier de vil ha den kvalmen har ofte angsten satt seg, og mange av disse har mistet eller blødd eller bare vil ha et tegn på at de gravide..., vi er foskjellige...slik er det bare.., men er med på at de som virkelig sliter med å få i seg mat ikke har det bra, men et svangerskap har mange sider, og vi kan ikke sammenlignes,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå