Gå til innhold

DET ER BARE HELT UTROLIG!!!! :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEG ER GRAVID :-D :-D

Vi som egentlig ikke var prøvere, men bestemte oss å la det skje om det skjedde, hadde sex dagen etter eggløsning (ifg Ladycomp) Og jammen er jeg ikke gravid!!!!!!!

Så da venter vi nummer tre:-D

Antatt termin 23. august og hjerte begynner å slå på Julaften! :-) Verdens flotteste presang!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, dette var koselig å høre :)

Skrevet

Send over litt støv til meg da...

Ventet IKM igår :) Og eeeenda ikke kommet! Meeeeen ifølge billigtesten jeg tok idag er jeg ikke gravid :(

Skrevet

*Sender masse babystøv*

Krysser fingre og alt, håper det har klaffet hos deg også!!

Forrige gang jeg var gravid testet jeg negativ med CB eller QR dagen etter ikm men 5 dager senere testet jeg positivt:-D

Skrevet

ÅÅÅ!!!! Så deilig!!!! Så heldig du er!!! Jeg håper også å få positiv test om noen dager! hihi

Kos deg med magen!!!

Skrevet

nei, så kjekt:) Gratulere så masse:)

Eg har ikm idag eller imårå. Ingen tante så langt men da jeg målte tempen imorges var den sunket med 0,3....Så er vel ikke gravid vis tempen er skikkelig å stole på...Men men bare første pp:)

Gratulere igjen..Fantastisk tid å skje på:)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!

Hvilke symptomer har du,da?

Skrevet

Så koselig. Gratulerer deg her inne også jeg :) Lykke til!

Skrevet

Hmmm...symptomer...Ingen spesielle, føles litt som om mensen er på vei da.... (er helt sikekr på at om jeg går på do så kommer den:-)

Ellers har jeg bare hatt en følelse av at jeg er gravid.....Men samtidlig sa jeg til mannen min i går at jeg det kjentes som om mensen var på vei...

Så tror ikke jeg har noen symptomer jeg:-) Hadde det ikke så tidlig med de to andre jeg har heller.

takk alle sammen og masse lykke til!!!

*SENDER MASSE BABYSTØV TIL ALLE SAMMEN!!!!*

Skrevet

Herregud så heldig! Gratulerer masse med nr 3 i magen:) Kos deg med verdens flotteste presang i jula! Takk for babystøv, jeg tar litt, jeg:)

Skrevet

gratulere:)

Skrevet

Gratulerer såå mye!!:) Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet:)

Skrevet

Gratulerer så mye! Du er verdens heldigste akkurat nå:) Jeg har selv bestilt en slik julegave i år... venter spent:)

Skrevet

Ja, føler meg som verdens heldigste akkurat nå ja:-D

Skrevet

Gratulerer masse! =)) heldige deg! =)

Skrevet

hei hei HI=)

GRATULERER SÅ MYE, og velkommen inn til oss på 1.tri=)

Herlig at hjertet slår på julaften da=) det er jo som bestilt=) hehe=)

Sender masse babystøv og lykkeønsker til dere andre=)

klem=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...