Gå til innhold

hva var det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går kveld hadde jeg noen timer som "verk" i magen. kom med 4-5 min mellom. magen ble ikke hard, men kjentes ut som kraftig mensverk som bredte seg til ryggen mens det holdt på. verkene varte ikke så lenge om gangen men var ille nok. knärten var aktiv under tiden. gikk ´delvis over når jeg gikk å la meg men har sovet veldig urolig i natt og i dag sitter det igjen som murring i mage og rygg. er 23+6 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noe vondt nå? Har det kommet noe ut (blod,væske?)

Jeg tror nok jeg ville ringt føden gitt... De vet best,da får du sikkert komme inn på sjekk! Masse lykke til..

Skrevet

Er det kynnere du har hatt,mon tro. De gir seg jo hvis en legger seg ned og slapper av. Rier gjør ikke det,de vedvarer hele tiden,så jeg er i alle fall sikker på at det ikke er det du har hatt

Skrevet

kynnere var det ikke for det har jeg hele tiden ellers. jeg satt helt stille i går og kikka på tv, men likevel kom de i bölger med 4-5 min mellom. har 14 mil til föden så jeg vil liksom ikke kjöre dit på blankisen unödvendig heller. tror jeg har hatt litt mer utflod eller hva det er, det er iallefall mer blött i trusa.

Skrevet

Jeg har hatt noe lignende, men har liksom avskrevet det med at ddet er noe med at livmoren utvider eller strekker seg. Jeg er ikke mer enn 17 uker på vei jeg da, og har heller ikke hatt noen fast tidsramme på det, men hadde mye vondt i går kveld sånn av og på. Hjalp hvis jeg satt foroverbøyd, så det er kanskje ikke det samme du snakker om? Smertene var i nedre magen og bredte seg utover i ryggen. Ikke blod eller mer utflod, men det gjorde spesielt vondt når jeg måtte på do. Vet ikke om det hjalp no, men...

Lykke til!

Skrevet

ring føden og snakk med de:) Har selv opplevd lignende, og er derfor sykmeldt. Til meg konkluderte de med premature rier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...