Labambie Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Vi nordmenn er jo litt rare når det gjelder pålegg,og iallfall det å kline majones på alt.. Majones gjør som kjent maten bedre. Og dette er jo bare for oss som liker majones; hva har vi majones på? Noen rare kombinasjoner? Jeg MÅ ha majones på: -Makrell i tomat -Kokt egg -Reker
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Hahahaha, jeg blir ikke kalt majaminimajones uten grunn:-) Jeg spiser majones på ALT -dvs. alt av salt pålegg i allefall. Spiser gjerne brødskive med bare majones eller med agurk på....mmmm....nå må jeg lage meg en brødskive, hehe :-p
Niem og Patrick Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har majones på: Leverpostei Makrell i tomat Fårepølse og agurk Skinkepålegg og agurk mmm;)
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Oioi, majones brukes jo nesten på ALT! - Kaviar - Egg - Reker - Laks - ALT av kjøttpålegg - Leverpostei - Svolværpostei - Makrell i tomat - Peppermakrell - Tunfisk - Kalde hjemmelagde kjøttkaker med majones, NAM - I Hamburgern - På chips sammen med ketchup - På Grandiosan
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Åååå, brødskive med majones, knakkpølse og gulost....namnamnam :-D
Tante Bassa Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Jaja, smaken er som baken! Jeg kan ikke fordra majones. Ikke fordi det smaker så vondt, er mere det at jeg blir sånn feit og ekkel oppe gummen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå