Tweak Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Hadde besøk av svigerinnen min, mannen hennes og ungene, samt et venepar og lille gutten deres på 5 mnd i går, hele dagen omtrent! Koste oss og laget julepynt og spilte wii. Det ble en sånn generalprøve til julaften, for det er vi som inviterer på julekvelden, for første gang! Tidlig på dagen kom også ei anna venninne en kort tur på døra, for hun var ute på tur med de to hundene sine. Sambo kom inn igjen, og proklamerte at han ønsket seg hund! (ikke noe nytt, vi har planlagt hund lenge vi, men aldri noe konkret ang når vi skal skaffe oss hund) Men så satt vi der i sofaen, etter at alle var gått, og så på Lars Monsen. Og jeg spurte når var det han kunne tenke seg at vi skaffet oss hun da? 'Jooo, sikkert neste år', sa han. 'Ja, når er det jeg skal få det jeg ønsker meg da?' spurte jeg. Tankene hans var nok langt i fra på barn og sånn (er det noen som IKKE tenker på det HELE tiden???) Og jeg svarte 'en baby'. 'Vi får se... Vi må jo få pusset opp først, det er jo ikke mye hjelp i deg gående rundt med stor mage!' (enig der...) 'Så kanskje neste år da, at vi kan slutte med kondom og "hoppe av i svingen" og bare la det stå sin prøve?' spurte jeg 'Vi får se, du er da enda ung og frisk' sa han. Jeg tror at jeg har pcos, siden jeg har alle symptomene, unntatt diabetes. Sluttet på pillen i høst, for å sjekke om alt sto bra til med kroppen, og for at kroppen skulle være klar når han endelig bestemte seg for å være klar. Jeg skal til legen å få sjekket det ut, men jeg venter litt til så jeg ikke skal få den beskjeden fra legen, at jeg må komme tilbake om noen måneder. Så når han sa at jeg var jo ung og frisk, så svarte jeg at det var ikke sikkert at jeg var frisk... Og han svarte at dèt måtte jeg få sjekket opp så snart som mulig. Så kanskje vi kan bli prøvere (light) neste år, og kanskje mer alvorlig også, dersom jeg får påvist pcos. Og det er jo framgang, i forhold til "om noen år..." Og i morges var han jo så søt, uten å vite det selv! Han lå og snorket i natt, og jeg fikk ikke sove. Og da vi sto opp så sa jeg at det hadde vært like før jeg gikk opp på sofaen og la meg der! (han forsto at jeg tøyset med han, selvsagt) Og da sa han på tull "skulle tatt seg ut, ikke gift enda en gang, og hvert sitt soverom". Han vet vel ikke at vi jenter tolker alt en sier, men jeg tar dette som et lite hint på om at han faktisk tenker at han vil gifte seg en dag! Det har vært så lite snakk om slike planer med oss... Så nå er jeg optimistisk! :-) Drømte at jeg hadde glemt å vanne ut julematen, og at jeg stresset rundt for å redde julematen til alle mann PÅ JULAFTEN, og der ringte vekkerklokka. Så jeg var superstresset idet jeg våknet i morges. Men går det galt i drømme, så går det bra i virkeligheten, ikke sant? Eller..? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå