Gå til innhold

Trengerhjelp fort,spysjuka...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt fikk den på fredag og etter kl 9 lørdags morgen har han ikke spydd,ikke hatt matlyst men drukket godt,fikk middagsglass i går delte det opp og gav 2 ganger og han ville bare ha noen skjeer grøt til kvelds i går,det var d han hadde fått første gang han begynte og spt på fredag,og nå vil han ikke ha det.

i dag når jeg våknet var for lyder og han ligger rett ved siden av meg,men jeg hørte det ikke,så han har vært spyfri fralørdag,men spydd igjen i natt,har han fått det igjen,eller er det vanlig,selv så spyr jeg en dagså er det over,eller er det grøten han ikke har lyst på lenger,hva skal jeg gi i plassen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvorgammel gutten din er, men har selv en jente på 1 1/2 år som har spysyken på samme måten. Kan spy en dag og så kan det gå en til to dager før hun spyr igjen. Kan prøve å halvblande farris og eplemost. Min sønn elsker å drikke det, men vesla vil helst ha bare vann.

Elles kan jeg anbefale en teskje med potetmel mot diare. Men hjelper jo ikke det da hvis det bare kommer opp igjen. Skal blandes i et glass vann, men det ville ikke snuppa ha, så jeg blandet det i yogurten.

Skrevet

Kan gost være han ikke er helt frisk ennå. Grøt, melk ect gjør at man lettere kaster opp, så ville holdt han unna det til du er sikker på at han er frisk. Gi vann(evt saft) å drikke. Knekkebrød ect er fint når man er kvalm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...