Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Jeg lurer på om deres babyer ligger på siden når de sover. Jeg tenker da på eldre babyer som legger seg selv på siden når de sover. Hvor gammelt er ditt barn om han/hun gjør slikt?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Lillebop ligger på siden. Hun er snart 7mnd, men har gjort det siden hun var ca 4 tror jeg. Når jeg legger henne ruller hun seg til siden og tar et godt tak rundt bamsen sin. Hun lå forresten på siden når hun var nyfødt også, Jeg la henne på rygg, men hun rullet over idet hun traff madrassen. Jeg tror det var noen reflekser som gjorde det slik, og hun våknet hver gang jeg la henne over på rygg igjen så jeg måtte bare la henne ligge sånn.
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Takk for svar! Jeg har en gutt på snart 9mnd som ligger veldig urolig i babysafen sin - og jeg lurer på om det er fordi han vil ligge på siden. Får bare prøve:) Ikke meningen å være anonym.
*Smiley* Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Min gutt ligger på siden.Sover dårlig på rygg. Han er 3 mnd.Og det går helt fint. Han tipper som regel over på rygg iløpet av natta. Da blir han urolig med en gang..Men vi begynner vel med pose snart, så han ikke tipper over på magen.
Kanutten83 Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Lillegutt har lagt seg på siden fra han var 1 dag gammel. Han liker ikke mye plass rundt seg nå han sover, da er det over på sida, inntil kanten:o) Så vi har ham sovende i vognbagen så det blir litt trangt rundt ham:o)
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Pjokken legger seg på siden selv. Han er 7 mnd, og har vel gjort det noen måneder nå tenker jeg. Sover på siden hele natta omtrent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå