lenej :o) Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 må eg prate helt med meg sjøl da? huff, så trist.. er jo kjedelig å prate med meg, eg er jo gørr...!!!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Neida, her er fler ensome sjeler=P Sitter og venter på posten i spenning for å se om koseposene mine kommer;)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Neida er her jeg også, trøtt som en strømpe:)
LastebilsjåførKona Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 hei, da er jeg ikke alene likevel.. er vi alle en 'A-mennesker' alle sammen? ikke jeg iallfall før jeg fikk gullklumpen... kan godt sove fram til 12-13 formidaggen.. hehe, men men er ikke stolt av det da.. jeg skal bare innrømme at overgangen er kjempestort fra å være B til A-m.... waaaaa... måtte ta noen tabletter med ginseng ellers vet ikke hvordan jeg skal klare hverdager... morn alle sammen.. deilig med en kaffe mocha...
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Jeg er her=) Her var det mårran kl 05:30 %-)
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 hei hei alle sammen.. deilig å ikke være alene så tidlig på morningen vertfall.. heheh snuppa ligger flat forran tven og babygymen.. hihihi sa da sniker jeg til meg litt mas her ine hihi hva er dere planer for dagen da? jg skal ha kusinene mine på besøk. Vi skal drike gløgg og spise pepperkaker! nam nam.. så burde vel kanskje rydd og stelle litt, men spørs om jeg orker helt enda;)
yasmina Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Jeg er her, men kan ikek skryte pá meg á vaere morgenfulg av den grunn. Stod ikke opp fór halv ni og ná er den halv elleve her. Sitter her mens mini sitter ved siden av og ser litt film
lenej :o) Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2007 hahahaa!! vet dere hva? mini sovna igjen nå klokken 7 da, så da gikk jeg å skulle blunde litt, hadde klokken på 9. våknet nå nettopp!! ojojoj... også skal vi til fysio nå klokken 12 da, å mini sitter her på gulvet å driter.. urk.. men vet dere hva? la mini, å han sovna jo med en gang. så plutselig hørte jeg et skikkelig hyl fra der inne, å gikk inn å så. å mini sine bein stakk ut av tappetrekket! han hadde rota seg inni der å fått panikk! hmm.. når ble han så stor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå