Gjest Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Gikk det bra med kjolen eller? =) pengene burde gå ut fra kontoen i løpet av dagen og da bør du vel ha dem i dag eller i morgen regner jeg med? =) skal følge med på kontoen jeg!
lenej :o) Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 hehe, det ordner seg vettu god morgen forresten! nei, kjolen ble nok ødelagt. prøvde å søke opp nr til han som gjorde det, men finner ikke.. så min kjære sku se på tlf-lista på jobben nå idag, for han var enig at han kunne stille opp litt, å erstatte. sendte mini for å vekke pappan, å nå hører jeg han slo opp romdøra!! sinnsykt så smart han sku være idag! men han var innom sitt eget rom først da.. :) *stolt mamma her*
lenej :o) Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 var innom i banken å så, d var ikke kommet ennå, men kommer sikkert iløpet av dagen.
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Ja syns godt han kan betale for seg da altså! komme der og ødelegge på kjolen din og greier,,, nei det er ikke bra!
lenej :o) Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 ja, helt enig. syns ikke det er noen unnskyldning å si man var full. uansett hvor bedugget du måtte være, eller ikke, INGEN normale folk sparker lys, fakler/åpen ild på et annet menneske! sånn er det bare!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå