Gjest Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Her er det full forkjølelse, og Anniken bestemte klokka 2 i natt at det var på tide å stå opp. og når unga har bestemt noe så må det jo bli sånn. Så i natt har jeg fått null søvn... Vi sto opp og jeg fikk ryddekick så jeg har vasket kjøkkenet, vasket ned micro, kaffetrakter og vannkoker, vasket bad og toalett og vasket noe vinduer... hehe crazywoman? jobber best på natta jeg... Og nå har jeg nettopp vekket sambo og vi skal for en gangs skyld spise frokost sammen=) andre som er våkne?
yasmina Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 usj da.... Her er vi ogsá vákne , men her er klokken ni sá det blir ikke helt det samme Akkurat státt opp og ná skal jeg ta eldstemann i barnehagen
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 AAAh, ja det stemmer det=) har lest det før... fint vær der nede nå eller er det like drit som her oppe? jobber dere der eller er du eller mannen din derfra eller hva? =) God tur til barnehagen da!
heisand? Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 ja, her startet dagen klokka halv seks. igår halv ti. det har mye å si når mini sovner om kvelden. fikk kjempe ryddekikk igår tidlig jeg og. det tregtes på kjøkkenet. skal flytte snart og da er det jo litt deilig at det er rent alt dette som skal flyttes på, siden det er helt vasket i den nye leiligheten
Expat Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Her skal du se at du får snudd døgnet igjen. Pinnekjøttet... Litt mer overskudd når man overlapper mer med søvnen til ungene... haha, jeg har lurt meg til diverse middagslurer de siste dagene...deilig
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 hehe ja var litt ekstrem døgnsnuing da... men når sambo kommer hjem i dag er det rett til køys på meg i noen timer altså... anniken sover nå så jeg lurer på om jeg skal legge meg nedpå litt... slappe av litt ihvertfall...
lenej :o) Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 hehe.. ble døgnsnudd i helga, sov jo til halv 2 igår, før vi sjekka ut og kjørte hjem.. så vi sovna jo ikke før 2 inatt.. å mini opp halv 5.. jaja.. så no har vi spist grøt, vaska spy, og hatt advents-stund her så er det fram med symaskinen, for idag skal det jobbes!!
yasmina Skrevet 10. desember 2007 #10 Skrevet 10. desember 2007 Da er eldstemann avlevert mannen jobber her nede, jeg er bare hjemme og nyter det sammen med ungene pá 2,5 og 1,5. Minsten gár ikke i barnehage i det hele tatt Vaeret her er alltid fint. litt vel varmt om sommeren. Ná ligger det jevnt pá 25 grader sá vi har det ganske bra ná.
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #11 Skrevet 10. desember 2007 Du er gal hehehehehehe:) Jeg har heller ikke sovet mye i natt, men det er min egen dumhet.....middagslur kan man ikke ta i flere timer og jeg har enda ikke skjønt det! I dag skal mellomsnupp ha med seg overnattingsbesøk hjem fra bhg så det blir ikke noe avslapning i ettermiddag/kveld vet jeg. Godt å ha fri i morgen da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå