Gjest Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 ..dere som har barn fra før; er dette noe dere har brukt? Jeg tenker at jeg egentlig vil klare å kjenne at vannet er passelig temp på, eller? Tenkte meg en tur på apoteket i morgen (i dag..?) og forsøker å sile ut de produktene som egentlig ikke er nødvendige. Blir fort dyrt om jeg skal kjøpe alt som står på den utstyrslisten i svangerskapsdagboken min Og bitering..? Det er vel heller ikke noe jeg trenger med det første, eller? Takk for råd
charlotteb_ Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 hei=) nei, det TRENGER du ikke...eg har aldri brukt det, bare til og kjenne med armen det, kanskje ikke så lurt med hendene siden de kan ofte være litt kaldere enn resten av kroppen.. helt enig med deg, står mye der som du absolutt ikke trenger og som det ikke er nødvendig og bruke penger på i begynnelsen trenger de no absolutt ikke noe bitering:)
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Supert, da stryker jeg rett og slett det. Og utsetter biteringene..er nok av annet vi trenger. Takk for svar
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har aldri brukt badetermometer til mine. Klarer fint å kjenne når vannet er passe. Og bitering trenger du ikke med det første. Brukte det ikke i det hele tatt til minsten, da han ikke hadde behov for å bite på noe da han fikk tennene.
It's all about me Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Lillegutt er 19 mnd og jeg bruker fremdeles badetermometer hver eneste dag. Har det med når vi reiser og sjekker tempraturen i basseng og sjø. Så jeg ville ikke unvært det for alt i verden. Men du trenger ikke et dyrt et fra apoteket eller barneutstyrsforetninger. Jeg sverger til en liten hvit fisk fra Cubus til 27,50.
Baby nr3 ombord Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Bruke albuen funker vel fint:) Der er huden mest følsom.
LilleBanan blir storebror Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har også det til 27,50 fra cubus. På obs har de ett til 35 tror jeg. Det er da ingen utgift sammenlignet med allt det andre som trengs:) En dråpe i havet som likevel kan være veeeldi kjekk å ha. Men går sikkert fin uten også.
SuperMoM <3 Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Å bruke albuen er jo det beste og det billigste:p Om det er for varmt for albuen din så er det for varmt for den lille! Og når det gjelder for kaldt også.. det kjenner du godt på albuen.
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 Sant - er ikke det at det koster en formue..men er så utrolig mye sånt småtteri; og en krone her og en krone der vettu Jeg er dessverre litt for flink til å bruke massevis av pæng, på massevis av smått dill (da føles det lissom ikke som om jeg bruker noe særlig - for jeg kjøper jo ikke noe dyrt!), så denne gangen tror jeg at jeg skal bruke albuen. Takk for råd alle sammen
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 10. desember 2007 #10 Skrevet 10. desember 2007 vår ligger ennda uåpnet i eska si den, så det vil jeg si ikke er nødvendig=) men di er ikke dyre da, kosta ca 40 kr på reflex...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 10. desember 2007 #11 Skrevet 10. desember 2007 Betalte 59 på barnas hus. Så først på dette som en av de unødvendige tingene, men så er jeg så dårlig på å kjenne tempraturer når jeg skal bake og sann. Så for ikke å skolde eller risikere at ungen blir kald av å bade ville jeg likevel ha det- står akkurat på hva som er rett tempratur for å bade så slipper tenke selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå