Gå til innhold

Hva skal vi gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt på en uke bare skriker og skriker.. Eneste som hjelper er å ligge til puppen, men det er begrenset hvor lenge jeg klarer det... Kan det være kolikk han har fått..? Er andre natta nå... Er sikkert bare overbekymret, men kunne trenge råd... Er det lurt å bare la han ligge til puppen til det gir seg... Tar jo noen time...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var min lillegutt. Mat hver time, og skreik mye. Var kolikk.

Gikk over når han var 3-4 mnd gml.

Når ikke annet hjelper,så er det lite av andre ting man kan gjøre. Har du prøvd å bære han i sele?

Skrevet

Det kan kanskje vaere kolikk. Mine begynte med kolikk veldig tidlig og ble helt fine rundt 3-4 maaneders alderen.

Det er ikke saa mye aa gjoere bortsett fra aa baere og amme som hjelper naar det staar paa som vaerst. Begge mine ble baert masse i baeresele naar de ble litt stoerre enn en uke da=) siden man trenger armene til tider, og ammet mye med dem i sengen. Naa har de saa fine baere sjal som man kan bruke med en gang, saa jeg anbefaler deg aa innvestere i en slik en.

Pass paa det du spiser. Det kan hjelpe dersom du kutter ut melkeprodukter. Anbefaler deg aa kikke innom kolikk debatten, der er det massevis av raad.

Gratulerer saa masse med gutten og lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...