Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på du :) Her skjer litt av hvert.. hehe.. måtte inn igjen i går pga blødning og mye vondt. Konstaterte 1cm åpning, men ikke helt moden enda.. Mens det hersens proteinet hadde steget siden onsdag, så nå skal vi inn igjen om få minutter til blodprøver og sånt. De vil se det an i dag om babyen kanskje har best av å komme ut, men de vil jo helst at fødselen starter av seg selv..

Har masse tette kynnere, så har ikke fått sovet så mye, men jeg kommer sikkert hjem igjen idag, bor bare 3min fra sykehuset.. Spennende!!!=)

Skrevet

Oi, så spennende! Dere må ha masse lykke til da :)

Jeg sitter her og vurderer hvorvidt jeg skal hive meg i dusjen og gjøre meg i stand for julegave-shopping, eller om jeg rett og slett skal finne sengen min og gå inn i koma :P

Sov én time, fra tolv til ett - deretter har jeg vært våken og sett x antall episoder av "jul i skomakergaten". Herlig.

Nei, det kan høres ut som din dag blir litt mer spennende enn min, gitt.. Igjen; massevis av lykke til! :)

Skrevet

Jeg så nå etterpå at du hadde skrevet midt på natten, så ble litt sjokka når jeg fikk svar med en gang..! Hehe.. Jeg var selv oppe kl 4 og åt puffet ris i natt.. haha! Var så sulten ;)

Åååh, jul i skomakergaten er utrolig hærlig,da :) Her en morgen da sambo gikk på jobb lå jeg strekk ut og koste meg med Kamilla og Tyven på dvd.. nostalgi ;)

Hehe, jess det blir spennende og se hva som skjer utover dagen. Oppdaterer så snart jeg er på nett igjen..:) Får gå å hale sambo opp av dynene.. enklere sagt enn gjort.. hrmf...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...