Gå til innhold

Samboeren min er så herlig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

han inviterte meg på date nå på fredag og vi tok turen til egon. jeg var sliten og ville bare hjem og slappe av med barnefri og alt men han stod på sitt at jeg måtte ha meg et par halvlitere til for han ville på konsert på en lokal pub. jeg sa jeg ikke orket den dagen fordi jeg syns det som regel er gørrkjedelig på den puben. vi gikk hjem og jeg fikk meg utav de fine klærne og skiftet til noe mer behagelig så bar det inn på "konsert".

Det var heeeelt stille der inne og jeg sa til han at DETTE gadd ikke jeg, det var jo helt dødt! da jeg kom inn så jeg en venninne og noen bartendere og jeg tenkte at "jaja det er nå ihvertfall en å snakke med i kveld!" og PLUTSELIG hopper alle vennene mine frem og roper "surprise!" jeg ble helt paff og stod der med en haug med presanger i armene og MÅPTE! og jeg som gikk hjem og SKIFTET til de styggeste mest slaskete klærne da! hehe kan fortsatt ikke tro at han ville stelt i stand noe sånt! og bestevenninnen min som vanligvis ALDRI holder på en hemmelighet! de to har sittet i samme rom som meg og planlagt i koder og jeg har ikke sett det! hehe.. det er den beste kvelden i mitt liv, både nye og gamle venner var samlet, han har til og med fått fatt i venner jeg ikke har sett på allverdens tid!

GJETT OM VENNINNENE MINE ER MISUNNELIG PÅ MEG DA! JEG HAR JO VERDENS HERLIGSTE KJÆRESTE!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånt er alltid koselig =o)

Har bare opplevd det en eneste gang selv, da noen lagde babyshower for meg. Det var kjempeartig.

Skrevet

Ååååå, så herlig!!!

Jeg ble lovt en babyshower jeg, men fikk det aldri :-( *sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...