blond Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 andre som har så tette bånd med venner at de (nesten) er som familie for dere?
Darth Vader Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Ja. Vi har et vennepar som er som familie for oss. Ikke bare nesten - men helt og holdent familie.
blond Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 Er dere sammen i jula og andre familieanledninger også?
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 ja min næreste venninne er som en søster for meg.Vi har hverandre, og hun er "tante" for mine barn. Godt å ha så nære bånd !!!!
FrøkenSprøken Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Vi har et slikt vennepar vi også. Bodde i samme hus som de i 5 år da jeg var mindre, og deres barn er mine søsken på lik linje med den "ekte" søstra mi. Vet at mange reagerer på at jeg omtaler de barna som søsknene mine, men da har de ikke opplevd noe slikt selv. Jeg bodde jo sammen med de fra de ble født til de nesten var skoleklare, og vi har masse kontakt enda. De er rett og slett bonusfamilien min:)
3 blå Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Jeg og bestevenninna mi har kjent hverandre siden vi var 4 år og har siden det fulgt hverandre oppover. Samme barnehage, samme klasse fra 1. til vi var russ, samme håndball lag, opplevd de samme ungdomstingene sammen, gikk gravide sammen og fikk barn på 4 dagers mellomrom. Nå skal hun gifte seg, og selv om jeg skal være forlover så er det omtrent den eneste vi ikke gjør "likt" Men hun er familie, hun er iallefall ikke BARE ei venninne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå