Gå til innhold

hjeelpes.......noen som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

for ett par dager siden så kom det noe brunt, ikke mørkt blod eller noe. men helt helt brunt. hva kan det ha vært??

håper noen kan svare meg på dette...

hilsen meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er du i syklusen da?

Det du har hatt kalles spotting og er utflod med små mengder blod. Oftest oppstår dette i forkant av mensen. Det kan være mange årsaker, men ofte er det ubalanse i hormoner som gjør dette. Gjerne for mye østrogen, og lav produksjon av progesteron.

Men mange opplever festeblødningen på denne måten.

Jeg ha slitt med dette noen måneder nå. Og jeg mistenker at det er pga dette jeg sliter med å bli gravid. Dvs at jeg mest trolig har for lite progesteron til at et befruktet egg fester seg i livmoren.

Skrevet

hei igjen.

det er første gang jeg opplever dette. jeg hadde en SA for en stund siden- sluttet å blø etter den for ca 1.5 uke siden.

hadde SA for ca 3 mnd siden- men sånn som dette brune har jeg aldri opplevd . hvor i syklusen jeg er er jo litt vanskelig å si egentlig.

vi har prøvd å få til en spire i ett år nå. og jeg skulle virkelig ønske det gikk snart. hvor lenge etter en SA kan det ta å få det til? er man mer fruktbar etter dette? kan jeg være gravid igjen nå så fort om dette er ett tegn på feste blødninger?

jegspontan aborterte når jeg var ca 2.5 mnd på vei.

tusen takk for svar--:)

Skrevet

Jeg har hatt MA for rundt 5 uker siden. Fikk det sånn som du beskriver nå rett før EL og varte i rundt 4 dager. Men det kan jo også være begynnede TR. Har lest et sted at festeblødning er friskt blod, men er egentlig temmelig usikker på det, så ikke ta det for god fisk;)

Skrevet

takk for svar. jeg var på sykehuset for utskrapning og sånn,men det kan ikke være at det er siste rest som kommer ut nå da?

jeg har ikke så ille mye peil innenfor dette. så fint å rådføre seg med dere her inne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...