Gå til innhold

hva syns dere om denne leiligheten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig hadde jeg ikke turt å kjøpe lavtinnskuddsbolig, synes det virker så skummelt med så høy husleie, i tillegg til at jeg ikke hadde orket å bo i kirkebygda :) men leiligheten i seg selv så jo ganske fin ut! Så ut som om det kunne blitt fint utenfor der også..

Skrevet

har aldri bod der før. hva skremmer deg med ytre enebakk?

problemet er at folk liker ikke og låne studerende alenemødre penger ;-)

Skrevet

fin leilighet!!:)

hvordan prisen osv er aner jeg ikke så svarer kun på hvordan selve leiligheten ser ut:)

Skrevet

Enig med mami ang innskuddsleiligheter, jeg hadde ikke turt det..

Man står jo ansvarlig for fellesgjelden sammen med mange andre, og om noen skulle falle ut og ikke betale, så står resten ansvarlig for den summen også.. Bare så du vet.. Mye sikrere med et lån i en bank.. Men det er nå meg :)

Ellers så leiligheten flott ut den, deilig med nytt..

Skrevet

Ingenting spesielt som skremmer meg med enebakk (ytre). Men bor i nabokommunen og er glad for det bare :) Er jo et fint område å bo i, og jeg hadde heller flyttet dit enn maaaaaange andre steder (som nittedal, jessheim o.l.)

Men jeg føler at det er litt for langt ut på landet for min del, der vi bor er langt nok ut hehe :)

Skrevet

Liker ikke leiligheter/rekkehus o.l. men høy fellesgjeld jeg da.. Hvis du har mulighet til å betale ned store deler av felleshjelde umiddelbart og dermed få lav leie så er det jo bedre (synes jeg da). Og lettere å selge også..

Skrevet

jeg betaler nesten ned hele inskudsdelen med en gang. så det blir bare leiea som jeg må betale på. og da er ikke 6500 så dyrt. ihvertfall ikke i forhold til og leie der jeg leier nå...

men om vi skulle få gjelda til mange andre går det jo litt dårlig da

Skrevet

Har en venninne som bor i denne leiligheten. Bare at det er i Asker. Helt lik fasade på huset og lik plantegning som leiligheten hennes.

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=11901637&reference=7/119/016/37_1196772067051.jpg&adheading=2+-+3+ROMS+LAVTINNSKUDDSBOLIGER.+ENEBAKK%2F+KIRKEBYGDA.+LANDLIGE+OMGIVELSER.+KUN+5+IGJEN%21&sid=19abcset7o854736&tot=23&adTypeId=9&WT.svl=Hovedbilde

Men hadde jeg vært deg, hadde jeg prøvd å fått meg en endeleilighet. Pga vinduer ol.

Ellers noe som er negativt, i mine øyne med disse leilighetene. Er at inngangsdøren er av glass, hele døren er glass. Slik at man ser rett inn.

Dette pga regler om hvor masse lys som skal komme inn i leiligheten.

Hovedsoverommet, som ligger i gangen ved innganspartiet har to dører...!?? Dette fordi rommet er så lite at hvis man skal komme opp i sengen må man gå oppi fra den andre siden.

Skjønner du hva jeg mener?

Er ikke plass til å gå over til andre siden ved fotenden på sengen.

Men ellers en fin leilighet, men ville ikke ha kjøpt meg den selv...

Skrevet

De var jo fine de:)

Men vet ikke om jeg hadde turd å gå inn i et slikt lavinnskuddsprosjekt...

Økonomer over hele landet fraråder førstegangsetablerere å gå inn i slike prosjekter...

D er jo ikke bare fellesgjelden som skal betales, men går utifra at du skal ha et lån og?

Og plutselig stiger renten, og fellesgjelden stiger jo deretter...

Og så er d vanskelig å selge leiligheter m høy fellesgjeld da...

Men skal ikke kalle meg noen ekspert da, sier bare d jeg har lest og hørt...

Skjønner at d er vanskelig å få lån....

Kan ikke du få deg en time m en rådgiver i banken da f.eks, og spørre hva han/hun mener om leiligheten?

De har sikkert mer peiling enn en gjeng småbarnsmødre på dib :)

Lykke til i allefall :)

Skrevet

ja, huff... banken vil låne meg penger. men her jeg bor og egentlig ønsker og fortsette og bo koster en 2 roms 1400 000 + ca 2000 i husleie.å det er jo helt håpøst. så om jeg skal få råd må jeg flytte også vil jeg ikke flytte så langt at det blir vansklig for barnefar og møte småen... så tenkte at ytre enebakk var fint. men jeg kjenner jo ikke ett mennekse er ute så det er kansje litt teit uansett.

egentlig så tror jeg det blir billeggere og kjøpe den en og bo her jeg bor. for jeg har nesten hele innskudsdelen så jeg slipper og betale på den. men betaler jo ikke skatt så får ikke skattefordelene. (dårlig gjort :P )

får vel bare vente med og kjøpe til jeg er ferdig utdannet om 4 1/2 år... blæ

Skrevet

Men er jo bedre å kjøpe en 3-roms enn en 2-roms da... siden du har småen liksom :)

Gjør d du føler for :) Hvis banken vil låne deg penger til denne leiligheten, er d nok helt greit :)

Og d at du ikke kjenner et eneste menneske der kommer nok til å endre seg fort :)

Skrevet

hm... får ihverfall dra og se på den. hm... kan jeg ikke bare bli rik sånn at jeg kan kjøpemet lite hus :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...