Merluza Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Hei! Har tenkt å bake småkaker til mine gammeltanter, som de skal få i julegave. Men så lurer jeg på hva jeg skal putte dem i. Vet jeg har sett en mal for hvordan jeg kan bretten en boks av papp. Men nå klarer jeg ikke å finne en slik. Kan noen hjelpe meg. Eller andre forslag til hva jeg kan ha småkakene i?
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Du kan vel ha kakene i en kakeboks? Eller norgesglass
bruse Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Hei, har samme problemet hvert år, siden jeg baker til svigerfar. Vil ikke gi i kakebokser for da må jeg passe på å få tilbake boksene.. Isbokser er jo veldig greit viss man har det. Ellers har jeg kjøpt sånne engangs tynne plastbokser med lokk på dagligvarebutikken, men de er ofte veldig små. Ett år brukte jeg en skoeske eller noe sånn som jeg kledde med cellofanpapir, men da måtte jeg blande alle kakene. I år lurer jeg på om jeg skal bruke sånne engangs aluminiumsformer som de selger på nille, de er passe store synes jeg, og så legge cellofanpapir over. Men usikker på om dette er egnet til julekaker. Si fra om du kommer på noe smart!
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Jeg tenkte jo da at de fikk kakeboksen, ikke bare lånte den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå