Gå til innhold

Dag Hovind 3D i morra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både gleder meg og gruer meg.. Hehe! Tenk om de skulle finne noe rart på vesla.. Har jo hatt noen ultralyder på sykehuset,men det blir jo noe helt annet med 3d..

Dessuten må jeg dra aleine,da sambo ikke fikk fri fra jobb...

Noen erfaringer eller? Er han flink og koselig? :)

Hadde mareritt i natt,om at jeg fødte en bitteliten baby, på størrelse med handa mi.. Pakka inn i plast. Huff! Hehe! Jeg tenker nok litt mye på det ja.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Weee! Bare noen timer igjen nå! :) :)

Skrevet

Dag Harald Hovin er en kjempekar!

Etter slik som jeg "kjenner" ham via BIM og mail, han er seriøs, og en kjempegod sonograf!

Hadde jeg ikke bodd så langt borte fra Sandvika, ville jeg absolutt tatt meg en tur dit!

Er spent på hvordan det gikk med deg hos han?!

Skrevet

Vi skal også dit idag. Gleder oss masse til og se jenta vår. Håper det er så bra som jeg har fått inntrykk av, både han og klinikken.

Skrevet

spent på hvordan det var jeg:) lyst på alle detaljer.......skal dit på torsdag klokka ett:)

Skrevet

Jeg er også spent på å høre hvordan det var... Har time hos han fredag 1545, gleder meg :-) Hva kosta det?

Skrevet

Vi var der på fredag. (se eget innlegg: Vi var hos Dag Harald Hovin i dag) Superkar! Fantastisk koselig time for alle sammen:) Gled deg!!

Skrevet

Finner ikke innlegget ditt jeg, hjelpe meg?

Skrevet

Anbefaler alle og dra til Dag Hovind hvis man har mulighet. Vi var der igår og er kjempefornøyd. Fikk masse fine bilder og klipp og Dag var helt fantastisk. Vi lo og spøkte og koste oss.

Absolutt verdt pengene.

Har lagt ut noen bilder på profilen.

Skrevet

Det var kjempemoro! Har lagt ut noen bilder på profilen,mulig noen blei dobbelt opp.. Hehe! Han var kjempeflink,og han spøkte masse. Jeg hadde det veldig gøy! Spennende å få se veslemor inni magen og. Hu var ikke helt medgjørlig,ville helst kose med morkaka inn mot magen.. Men noen bra bilder fikk vi,og film. Dere som ikke har vært der enda, bare gled dere! :)

Skrevet

å herregud som jeg gleder meg nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! litt skummelt hvis de finner avvik da, men alt så bra ut på ordinær ul, så får vel bare håpe alt er ok:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...