cherry coke Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 er det da som vanlig mens? Eller annen farge og mengde?
Verdens tøffeste mamma Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Jeg hadde blødninger. Følte det var mye akkurat da og det var lik farge som vanlig..Blødde bare etpar dager da... og så gikk dt bra i mitt tilfelle.. Hadde blødninger i ca 7 uke...
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Jeg hadde vanlige blødninger.. To ganger rundt uke 6-7.. Etter noen få dager, med bittelitt rent blod hver dag, gikk det over til å bli brunlig før det forsvant.. Jeg ble selvsagt livredd og fikk komme til ul, men alt var fint og ungen lever nå viltert i en alder av 15mdr.. Jeg fikk vite at friskt blod var et godt tegn..
Elisabeth&Kevin Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 æ hadde foss blødning i uke 13, det va så at alle klean mine va blodig. va heilt sikker på at æ hadde mesta han, sykehuset snakka bere om at æ hadde nok mesta han, Men heldivis så gikk det bra, han ligger å sover nu.å mitt blod va mørkt å mye klumper i det. måtte holde mæ i ro ei lita stund.
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Jeg blødde som vanlig rundt menstider i noen mnd
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 når man har blødninger når man er gravid, bør man alltid sjekke det.. for å være sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå