Gå til innhold

Er det noen sjanse for at man

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke synes babyen sin er søt når den kommer ut? Litt bekymret her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Muligheten er vel der. Jeg opplevde det ikke, da gutten min er verdens søteste!

Skrevet

Hehe.. Jeg synes ungen min så ut som en fugleunge og at han lukta våt polvott;-)

Men nå har jeg aldri synes at nyfødte er no søte da..

Skrevet

Jeg tror alle får en slags "forelskelse" for sitt eget barn, og kjærliget gjør ofte blind;-)

det er jo inmgenting å legge skjul på at heelt nyfødte babyer ikke er så veldig pene!

Syntes selv at min baby var helt fantastisk, og jeg ler når jeg ser tilbake på bildene!!!

Han var ikke fullt så pen som jeg syntes han var da;-)

Skrevet

Mange jeg har snakket med har blitt litt forfjamset når de har fått babyen opp til seg for første gang.. "Hæ?? Den der kan jo ikke være min.. Han/hun er ikke sånn jeg så for meg i det hele tatt!!!!"

Men etter kort tid blir man helt hodestups forelsket i den lille.

Absolutt alle foreldre syns jo barna sine er det vakreste på jord..

Skrevet

Jeg har forelsket meg i alle 3 barna mine med det samme jeg fikk se dem.... Jeg hadde mer den "at kunne jeg bli like glad i dette barnet

som i første" det var en pyton tanke/følelse...Men det gikk veldig greit,

ble like glad i alle sammen ;-)

Skrevet

He he utrolig morsom komentar....

Skrevet

jeg syns ikke noen nyfødte unger er fine.. så jeg tror ikke min blir noe unntak.. men de blir jo finere etterhvert når huden begynner å glatte seg ut og hode får normal form.. da jeg ble født hadde jeg blodsprengte øyne for jeg satt fast i åpningen en stund..

håper jeg kommer til å like ungen sånn generelt da.. for jeg liker ikke andre sine unger..eller ungen generelt egentli... hehehehe..

Skrevet

Ikke noe å være bekymret for ettersom det faktisk ikke spiller noen rolle hvordan ungen din ser ut. Foreldre med unger som har en arm voksende ut av hodet er like glad i ungen sin som foreldrene til Claudia Schiffer var. Dessuten, som du ser, er jo alle foreldre blinde for sine egne barns "feil og mangler".

Det er faktisk ikke uvanlig at mødre sliter med å få morsfølelse. Det er sikkert tabu å snakke om, men det kan være smart å lese det kapittelet i de svangerskapsbøkene man får også. Fint å være forberedt på og å vite at man ikke er gal fordi om det er litt underlig å være mor på ordentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...