Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 I morra begynner jeg på lappen, de 3 første timene av teorikurset begynner klokka 17.00, fytterakkærn. Wish me luck:D
Elle melle deg fortelle Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Lykke til, det går så bra så:-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Good luck!) Det klarer du så fint så!))) Ingen unnskyldning for ikke å komme til Sarp da vetdu;-)
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Wish you good luck:) Ikke så langt til Moss heller da hahahahaha
Danselettbatterinna Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Kanskje jeg skulle ha slengt meg med..... Lykke til :-)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2007 Tusen takk:) Nei, det blir verken Moss eller Sarp langt unna, hihi, så da kommer jeg til å renne ned dørene hos dere begge, hehehe:D Danselettbatterina, heng deg med! Off.. Hadde det ikke vært såå mye enklere med lappen? Jeg må bare få tatt den, jo mer jeg utsetter den, jo vanskligere blir det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå