Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 samboeren min er en flott person som jeg elsker veldig høyt! han er omtenksom, snill, tålmodig, alt det der, det er bare en ting som har sklidd heeeeelt ut i det siste; han har blitt hekta på poker på nettet!! ikke med ekte penger da vel og merke, men han spiller heeele tiden, utenom når vi spiser middag. han sitter på datarommet kanskje 10 av 13 timer han er våken. (han er brevstudent) derfor han er hjemme hele dagen. jeg har prøvd å si flere ganger at jeg føler meg oversett a han, og at det begynner å bli sykelig, men det går ikke inn. jeg har kjeftet, sagt det rolig, gjort alt!!! han legger seg ikke med meg, sitter oppe til langt på natt, sover lenge, og når han våkner, er det rett på dataen. jeg vet han ikke er utro eller skriver med andre jenter, men den pokeren er jo nesten "hans nye kjæreste" hva i huleste skal jeg gjøre?? har jo sagt ifra hundre ganger, og da sier han at han skal skjerpe seg, men det skjer ikke. føles som om jeg bor alene, så lite som han er i stua...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 jeg kan ikke gi deg oppskriften på hvordan dette kan løses, men jeg vill ha prøvd ut en del forsjellige ting. f.eks. -ikke lag middag til han. -spør om massasje en gang ibladt, si du trenger det. -sett deg på data'n før han rekker å gjøre det. -spill høy musikk -etc. hvis ikke noe annet hjelper, så må man gå drastisk til verks. noene ganger kan det hjelpe hvis man bare totalt overser det også, la hver å kommentere det. overse han fiullstendig, slik du blir oversett. lykke til
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 ja, kanskje jeg bare skal overse han fullstendig?? god ide:) det å sette seg på dataen før han funker ikke. vi har to tusen takk for gode råd:)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Jeg ville først prøvd å overse han.. Ikke gjøre ting for han. Gi han oppgaver, gjør deg selv opptatt med ting. Vær hos venner, etc. ikke vær hjemme. Så skal du se han begynner å bli nysgjerrig på hva du gjør. Da kan du fortelle hva problemet er. Han vil nok høre mere etter da. Eller så ringer du han på mobilen om han sitter på datarommet og spør om dere kan være sammen en dag! Om dere kan avtale en tid, siden han er så utrolig opptatt...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 hahahahaha!!! det skal jeg gjøre:)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Er Sambo en sirkuselefant!?! Hahahahaha!! Skal dere ha en lausunge før dere gifter dere? Så ungdommelig og moderne!!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Herregud for en kommentar da anonym 01:24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå