Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Får hjemmebesøk i morgen. Hva er det som skal skje da egentlig? Er det sånn at man setter seg ned og prater og drikker kaffe liksom? Eller er det praktisk info og råd og så går hun igjen ganske fort?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Helsesøster informerer om praktiske ting som vaksiner etc. Du trenger ikke servere noe, jeg spurte men hun ville ikke ha. Det tok ikke lang tid, men var kjekt å få litt info.
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Hadde hjemmebesøk da jeg fikk min første. Denne gangen dro vi på helsestasjonen. Vi drakk kaffe og pratet ja, og så hadde helsesøster med seg vekt o.l. Vi fikk info om helsesøstertjenesten, oppfølging med vaksiner, hele programmet. Vi fikk helsekort og helsesøster spurte om hvordan det gikk med småbarn i huset og hvordan vi hadde det. Et koselig besøk
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 hun som var hos meg var ikke av "den beste sorten" for å si det slik, men iallefall... hun fortalte kort om vaksine programet, hadde med en gratis prøve på tran, satte opp time til 6 ukers kontrollen og ga oss noen brosjyrer... vennina mi hadde besøk av en annen helsesøster og hun sjekka også refleksene til babyen, så på navelen at den hadde grod rett o.l så tror det kan variere litt fra jordmor til jordmor...
petite fleur Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Hadde verdens koseligste helsesøster på besøk:) Kaffe ville hun ikke ha, sa at det var ikke derfor hun var der (med et smil). Vi prata litt om amming, siden jeg hadde hatt litt startvansker der. Jeg hadde skrevet en liten liste over ting jeg lurte på, hun svarte utfyllende på det. Hun informerte om helsetjenesten, kom med noen tips og sjekka navlen på nurket, og det var det;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå