Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble så forbannet på samboer før i dag......igjen. Så når vi kom hjem sovnet jeg på sofaen i noen timer. Etter at jeg våknet har vi bare glodd på tven før han plutselig sier at vi skal til Florida i påsken. Herregud jeg fikk jo sjokk. Så da ble det plutselig myyyye enklere å fortelle hvorfor jeg ble så pissed før i kveld. Ja det går opp og det går ned og så opp igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe.. Huff da. Er ofte slik det er, er det ikke vennen? Etter myyye vin i går kveld ble det damenes konklusjon ihvertfall. Tipper noen fine fruer ala "glatter over alt" har rimelig heavy tømmermenn i dag:oD

Livet med barn er uforutsigbart. Man rekker ofte ikke hanskes med problemene før det er for sent..

Men, FLORIDA??

Skrevet

Joda det er sikkert sånn. Er bare at han snart er mere borte enn hjemme og vi hadde en avtale om ulike ting. Når han da driter i det blir jeg pissed. Hvor i Sverige var dere i går? Kanskje dere var på samme sted hehehehe

Har du det bra ellers? Du skal vite at jeg tenker på dere hver eneste dag:)

Skrevet

God du er :o))

Ja, da har du jo en grunn til å reagere. Verste jeg vet er sånn unnasluntring.. Grrr. Det er bra du reagerer på det du ikke er fornøyd med og da spesiellt inngåtte avtaler dere imellom. Det kreves GODT samarbeid når man har 3 unger, og du jobber tross alt mye du og!

Fatt mot vennen og stå på krava...

Goood klem fra meg

Skrevet

Takk og klem:) Nå har jeg noe å se frem til......elsker Florida og drømt om det leeeeeenge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...