Gå til innhold

JuleGrisen

FletteMette&DenLangeMelkeveien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har pm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du har svar:)

Jeg har foresten store planer om å bake boller til dere. Men jeg vet ikke... KAN-IKKE-BAKE! Så vi får se hva resultatet blir:)

Skrevet

Nam nam boller:) JEG, av alle, klarte faktisk å bake boller en gang i våres. Så da tror jeg hvem som helst kan gjøre det bra.

Skal jeg ta med noe forresten?

Skrevet

Ja det går nok;). I utgangspunktet hadde jeg tenkt å lage kake da (ikke noe fancy altså, ferdigpose) Men så påpekte mannen min at vi ikke eier en eneste kakeform:/ Nei, noe husmoremme er jeg virkelig ikke.

Nei, ikke ta med noe. Eller det hadde jo vært fint om du tok med julebopen da. :P

Skrevet

Jeg pleier å bruke ildfaste former til å bake ferdigkake i jeg. Hehe, skikkelig stil .Ikke akkurat noe husmoremne her heller.

Ja, jeg skal prøve å huske på henne. Har du sett på profilen min hvordan en ekte nissebop ser ut? Jeg klarte å legge ut bilde tilslutt:)

Skrevet

Nydelig! Hvor har du fått tak i de klærne? Har for andledningen lagt ut bilde av en ekte skrollenisse

Skrevet

Søøøøt:)

Buksene på bildet hører til et av de hjemmestrikka setta jeg har fått. Lua hører til en nissekjoledrakt jeg kjøpte på cubus. Jeg kjøpte den egentlig bare for lua sin del, men kjolen er ganske søt den også egentlig.

Nå må jeg legge meg sies det fra sofaen...

Vi sees i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...