Gjest Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Og du har svar:) Jeg har foresten store planer om å bake boller til dere. Men jeg vet ikke... KAN-IKKE-BAKE! Så vi får se hva resultatet blir:)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2007 Nam nam boller:) JEG, av alle, klarte faktisk å bake boller en gang i våres. Så da tror jeg hvem som helst kan gjøre det bra. Skal jeg ta med noe forresten?
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Ja det går nok;). I utgangspunktet hadde jeg tenkt å lage kake da (ikke noe fancy altså, ferdigpose) Men så påpekte mannen min at vi ikke eier en eneste kakeform:/ Nei, noe husmoremme er jeg virkelig ikke. Nei, ikke ta med noe. Eller det hadde jo vært fint om du tok med julebopen da.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2007 Jeg pleier å bruke ildfaste former til å bake ferdigkake i jeg. Hehe, skikkelig stil .Ikke akkurat noe husmoremne her heller. Ja, jeg skal prøve å huske på henne. Har du sett på profilen min hvordan en ekte nissebop ser ut? Jeg klarte å legge ut bilde tilslutt:)
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Nydelig! Hvor har du fått tak i de klærne? Har for andledningen lagt ut bilde av en ekte skrollenisse
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. desember 2007 Søøøøt:) Buksene på bildet hører til et av de hjemmestrikka setta jeg har fått. Lua hører til en nissekjoledrakt jeg kjøpte på cubus. Jeg kjøpte den egentlig bare for lua sin del, men kjolen er ganske søt den også egentlig. Nå må jeg legge meg sies det fra sofaen... Vi sees i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå