flashdancepants Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Har jeg forstått det riktig: Innerst brukes rispapir. Utenpå der har man (om det trengs) et innlegg i bomull eller ull. Så kommer bomullsbukse utenpå. Ytterst er lanolinbehandlet ullbukse. Noe jeg har glemt? Og forøvrig, hvordan er dette med vaskingen på 60 grader? Hvor ofte vasker dere på 60 i forhold til det dere gjorde før tøybleiebruk? Synes det er vanskelig å vite hva som er mest gunstig for miljøet.
flashdancepants Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 Var'e så frøktelig kjedelig detta da? ;P
Bananamama Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Rispapir innerst, men ikke nødvendig hvis morsmelk-bæsj, den er så tynn likevel at ikke rispapiret fanger det opp og det er like greit å skylle. Brettebleie utenpå, det trengs ja! Er liksom det som er bleien. Brillebukse utenpå det, for å holde brettebleien på plass, men dette synes ikke vi var nødvendig da ullbuksen gjorde denne jobben. Ullbukse ytterst. Ta deg en tur innom bleiedebatten her på dib, masse tips og info!
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Jeg ville ha meldt meg inn på tøybleieforaet på www.tettinntil.no:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå