Twintipp og himmelblå Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Jeg er helt lik min far. Kunne veldig gjerne ønske jeg lignet på mamma, med helt nøttebrune øyne:o)
NoDoubt Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 De fleste sier at jeg er mest lik far. Selv kan jeg se at jeg er lik mor til tider.....
Tommage♀♂ Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Er lik min far jeg også. Ikke helt lik, men ingen tvil om at jeg er hans datter=) Og min sønn er kliss lik meg igjen
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Mamma, og takk gode gud for det:)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Mest lik pappa tror jeg, men ikke veldig lik noen av de egentlig, litt fra begge mest sannsynlig.. Min datter derimot er som SNYTT ut av pappaen sin, helt make
Hot Midget ! Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Jeg ligner på begge, mest på mamma:) Twintipp: Har ikke dere brune øyne da??
Dailis Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 'tror jeg er en god blanding. Men ansiktstrekkene er fra min mor. Kroppen er fra farssiden, ingen med min høyde i min mors familie.
Blue Lady Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 Twintipp: er ikke du lik din søster da hihi Jeg er nok mest lik pappa
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. desember 2007 Ha ha, nei gett... Det har skjedd engang da, da søsteren min tvinget på meg brune linser som satt seg fast under øyelokket. Så, jeg har slått meg til ro med mine blå øyne gitt:o) Pappa er liksom bred og lys, mamma slank og brun.. MÅTTE jo bare få genene til fattern mener jeg:-p
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. desember 2007 He he jo:o) Eller ho er lik meg.. Jeg er 1 min. eldere vetdu;-)
Hot Midget ! Skrevet 9. desember 2007 #13 Skrevet 9. desember 2007 Var sikker på dere hadde brune øyne jeg!! Søster har brune ihvertfall?? Hehe, skal ikke være like lett alltid å få med seg;) Blå er jo kjempefint da!!! Bare 1 minutt mellom, hehe..Ser det for meg tøysetipp ligger der og sparker deg i rumpa på vei ut kanalen, såå ivrig på å se dagens lys;p
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 9. desember 2007 Neeei, skulle gjerne hatt men... Har alltid ønsket meg brune øyne. L bruker fargelinser hun:o) Blå, alle har blå, hehe.. He he he:o)
Honningmelon Skrevet 9. desember 2007 #15 Skrevet 9. desember 2007 Jeg ligner på faren min. Har hørt det fra de fleste i 25 år nå :-)
Hot Midget ! Skrevet 9. desember 2007 #17 Skrevet 9. desember 2007 Fargelinser ja...Hehe, der har vi det;-) Da kan jeg jo si det sånn: "dere" kler både blå og brune øyne godt;-)
BettyBoob Skrevet 9. desember 2007 #18 Skrevet 9. desember 2007 har "nesa til pappa", men resten likner ikke noe særlig på noen av dem egentlig
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 9. desember 2007 #19 Skrevet 9. desember 2007 Mamma sånn kroppsmessig, og pappa på utseende. Tempramentet er mitt eget:p
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. desember 2007 #20 Skrevet 9. desember 2007 Som snytt ut av nesen på pappa...
*Rutletutt* Skrevet 10. desember 2007 #21 Skrevet 10. desember 2007 Jeg ligner visst på farmor - selv om mange også sier jeg er lik mamma...men DET ser hverken hun eller jeg;o) Ingen av ungene ligner (heldigvis;-p) på meg...
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. desember 2007 #23 Skrevet 10. desember 2007 Ved første øyekast er jeg, mamma og søsteren min kliss like, men jeg er egentlig veldig lik faren min i trekkene, men jeg har moren min sine farger. Datteren min er derimot så lik sin far at det er skummelt. Nesten litt trist også at hun er så lite lik meg, håper det kommer litt når hun blir eldre.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 10. desember 2007 #24 Skrevet 10. desember 2007 Jeg er lik pappan min, lillegutt er lik meg, min søster og faren min, jeg og søstra mi er ikke veldig like men lillegutt er lik oss begge for det.
It's all about me Skrevet 10. desember 2007 #25 Skrevet 10. desember 2007 Utseendemessig - Ingen......bortsettfra at jeg kanskje har fått håret til mamma. Det invendige og fysikken - Der er jeg klin lik mamma. Kunne ikkevært likere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå