◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 ... har IKM 13des? Hadde vært morsomt å følge opp hverandre = D
nr2-imagen:) Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 har ikm den 15, men tenkte jeg skulle ta en test den 13!!! Når skal du teste da?
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 jeg har, jeg har:) 13... er mitt lykketall denne mnd:)
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2007 Jeg har ikke så lyst til å teste,for jeg har ingen godt følelse men tester ikke før fre/lør hvis mens ikke har kommet på tors!noe den helt sikkert gjør..er ikke så opptimist ser du hehe.. Takler ikke nedrelag så bra-så vil heller tenke realistisk,og er jeg gravid-så blir jeg jo overlykkelig )) Hvilken test skal du teste med da?
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2007 _KRISTIN_ åhh,så morro da har u tenkt å teste,og når eventuelt..?
nr2-imagen:) Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Jeg skal teste med QR test... du da?
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2007 jeg har ikke kjøpt no tester fra nettet,i tilfelle jeg skulle bli frista til å teste før tiden =) så det blir nok en CB igital..da ser jeg det tydelig-gravid eller ikke... har du noen tegn da?
nr2-imagen:) Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 hmm... viss jeg kjenner etter har jeg vel det.. men viss jeg ikke tenker over det kenner jeg ingenting. hehe du da
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2007 hehe..helt likt som deg =) vi får håpe vi begge slipper å se TR for en lang stund!!! nå skal jeg legge meg,tidlig opp til jobb.. Håper vi ser et + til torsdag/helgen da =D nattakleMMM
nr2-imagen:) Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 Vi snakkes! Spennende!! Nattaklem!!!
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. desember 2007 heia! Hvordan går det idag.. spent på testingen imorgen ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå