babyprincess Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 hva er forskjellen? Vi gir multivit.
Pysa Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 d-dråper kan man begynne med fra 4ukers alder, multivitamin skal man vel vente litt lenger med. eller?
babyprincess Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 vi begynte med multivit dag etter fødselen. dette tror jeg var fordi hun var født 6 uker før tiden. Hun får 10ml. Men hun hater det...synes det virker enklere å gi d-vit.
Pysa Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 d-dråpene smaker jo ingenting, de er veldig greie sånn, kan du ikke blande vitaminene med melk eller grøt eller noe?
babyprincess Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2007 ammer og hun bruker ikke flaske...spiser ik grøt, hun er bare 5 uker. Lurer egentlig på om jeg kan bytte til d-vit...?
BellaSofia Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Slik jeg har forstått det er vitamin D det eneste som ikke går over i melka, så dersom mor har et variert kosthold, drikker tran, mye frukt etc så får babyen i seg de andre vitaminene på den måten...
Synnøve_Solbakken Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Multibarn gis fra 4 dagers alder på sykehuset. Du kan liksågodt gi den, så får barnet mer enn bare d-vitamin. Det er tran man skal vente med til 4 ukers (?) alder.
babyprincess Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. desember 2007 ja, ok, så det er flere vitaminer imultivit enn i d-vit...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå