Gå til innhold

DA gikk slimproppen..:):):)

1 Gulljente + gull i magen <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt rar mage i et par uker nå + masse kynnere igår.nå MÅÅÅ det vel skje noe snart, 4 dager til termin..flere som mistenker at noe er igang..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan var det, hvordan ser "proppen" ut?? har hat masse kynnere, nedpress, bekkenvondt, og falske rier selv de siste 3 ukene. har lyst å bli ferdig jeg også!!! (10 dager til termin)

Skrevet

jeg skulle på do åsså plutslig var det masse glatt "slim på papiret(sorry detaljene) så kom det liksom en klump med slim som var lysegul/beige...

Skrevet

mannen min og jeg gjorde sånn greier, du vet:) for å kansje sette igang noe. etter det kom selvfølgelig "greiene" hans ut, men det ga seg liksom ikke på en stund. gikk på toan en gang til og da var det noe greier som hadde litt gul/beige farge. men det var ikke en klump....... nå lurer jeg fælt. har hatt MASSE kynnere etter det. i hele kveld....

Skrevet

ok..men slimproppen er nok litt seigere enn sæd hvis du skjønner..for det er bare glatt mens slimproppen kan minne om eggløsningslim sånn at man kan dra det på en måte..vertfall på meg..men har hørt om folk som den har vært som er propp bokstavlig talt på også..så er nok forskjellig..får vel bare smøre oss med tolmodighet...hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...