Lille nuffe Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Jeg har alltid sagt FAEN SKJÆÆÆÆRA når jeg har f.eks sparket borti noe, eller gjort noe anna som jeg ikke skulle.. Men nå, etter at jeg fikk snuppelupp må jeg jo venne meg til å ikke banne, så da har det blitt: FAAAASIKEN! Hehe, begynner liksom på FAaa, men tar meg i det, også blir det SIKEN.. heheh
Tommage♀♂ Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Klarer ikke å beherske me helt enda, men jobber med det. Så her kommer det et høyt "HÆL" etterfulgt av mumlende "vette"
Pysa Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 sier satan, hittil tror han det betyr sabeltann, men må vel si noe annet snart. ellers så sier jeg "jeg blir gal" en del, og det sier treåringen min også...
LegallyBlond Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 KOmmer stygge ting ut av munnen min, men jeg prøver å ta meg kraftig sammen. Bannende unger IKKE noe særlig... Jeg er sånn som dunker inn i eller sparker borti noen sånn ca daglig, og PRØVER å holde meg til "auauauau" eller "neineineinei", men blir litt f-ord innmellom ja =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå