Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Bare veldig nysgjerrig her... Er i uke 29 og lurer veldig på hvordan det blir fremover. Kan dere fortelle meg hva som har forandret seg for dere etter uke 29. Altså formen deres, har magen deres vokst mye, kjenner dere fosteret bedre osv. og hvilken uke dere er i nå da. Og når kom de første kynnerne som alle snakker så mye om. Håper på mange svar
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 det er masse som skjer fra uke 29. veldig individuelt selvfølgelig. jeg var lykkelig gravid fram til 30 uker. etter det har det meste vært slitsomt. alt begynner å bli så virkelig, spennende, skremmende, og masse følelser på en gang. kynnere er også veldig individuelt. jeg fikk ikke det før jeg var 35 uker på vei. så i uke 36 blødde jeg litt, og siden det har det egentlig vært alt fra småvondt til VELDIG vondt hver dag. men det er jo bare bra det da, betyr jo at kroppen gjør seg klar for noe stort. selv om det høres ut som jeg bare klager nå, så gjør jeg ikke det. det er bare realiteten av min erfaring. nå er jeg heldigvis ferdig snart (38+6). så du får ha lykke til, masse å se fram til, selv om det kan gjøre vondt av og til.
tonje84 Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 synes massssse har skjedd siden uke 29... Magen har helt klart vokst og ting har blitt mye tyngere. Alt i alt har jeg gått opp 9 kg men synes alt har gått lett frem til uke 32. Hele hverdagen ble snudd opp ned da jeg var mye mer sliten og trøtt. Selv har jeg ikke kjent noe til disse såkalte kynnerne, men har den siste uken hatt "menssmerter" og nedpressmerter. Er 37+4 Fosteret hos meg er meget aktiv enkelte dager og veldig rolig andre dager. synes fortsatt det er vanskelig å finne noe mønster på ham...Lykke til videre.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå