Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Er 27+0 med tvillinger, og puppene mine har enda ikke vokst i det hele tatt. Bruker str 80B til vanlig, så de er ikke så store. Kommer de til å eksplodere etter fødselen, eller begynner de å vokse snart? Noen med lignende erfaring?
Supertea Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Kanskje du slipper å få strekkmerker på puppene da? Mine har vokst noe helt vilt, enda jeg bare er halvveis. Er helt full av strekkmerker og føler meg ordentlig lekker
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 heldig er du da.mine var store fra før og blitt enda større.. ikke no gøy det heller
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Mine har heller ikke vokst, er 20 + 0. Det er ikke hos alle de vokser. Vet ikke om de kommer til å vokse noe særlig, men jeg har begynt å få melk, lekker litt. Så kanskje du ikke får større bryster.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Er 28 + 0, skrev litt feil i stad
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 mine har heller ikke vokst uten om vortene som er gigantiske og fryktelig mørke, jeg er 20 uker.
Helle-mamma Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Ikke meg heller, er nå 19 uker. Vokse ikke noe merkbart i forrige svangerskap heller. Forrige gang fikk jeg vanvittig brystspreng etter fødselen, det var overraskende vondt, men jeg vet ikke om det hadde noe med størrelsen å gjøre Jeg hadde uansett melk nok i massevis, og det er jo det viktigste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå