Gå til innhold

Da har vi vert på føden..igjen.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde et innlegg tidligere om at jeg var begynt å blø, og nå på kvelden begynte det å gjøre vondt, mye nedpress osv. Så jeg ringte føden, og fikk komme inn med en gang.

Jordmor sjekket modning/åpning, og sa at det var ikke heelt modent, men jeg har 1cm åpning,..! Har masse småkynnere hele tiden på ctg målingen, så hun forsto godt hvorfor jeg har mye vondt og begynner å bli litt sliten. Masse maserier og modningsrier om hverandre.. Men vi er på sett og vis i gang.. :)

Men det viste seg at nivået med protein i urin har steget fra å være 1+ på onsdag til 3+ nå i kveld. Så jeg skal inn igjen i morgen og ta blodprøver og sånt, for at di skal bestemme seg for hvor babyen har det best, inne eller ute.. :)

Har ikke termin før 22 desember, men muulig jeg sniker litt i køen.. Vi får se hva de sier i morgen tidlig :) Nå skal jeg prøve å sove litt tror jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende!! Du må ha masse lykke til:)

Skrevet

Så spennende!

Gleder meg til det blir min tur!!

Lykke til!

Skrevet

Nei, nei, nei, nei!! Du er ikke mye snill ;) *hihi* Men håper jo selvfølgelig at alt er bra med både deg og bebisen da. Mulig du blir satt i gang pga protein nivået eller??? Uansett, send litt fødestøv over her om det skjer noe mer ;) Masse masse lykke til :D

Skrevet

Tuusen takk:) spiser frokost nå, skal være på sykehuset igjen mellom 8 og 9.. spennende :)

Skrevet

Ja de ville sjekke med litt blodprøver osv om babyen kanskje har best av å komme ut.. litt skremmende, men vi er vel i de beste hender :) Tusen takk! Snart er det din tur også=)

Skrevet

Åhhh kjenner at jeg får helt frysebyer her på dine vegne :) Gleder meg og på dine vegne altså :) Jeg skal til jm i dag, trodde det var i morgen, så jeg var litt snill med sambo i går kveld :P Nå håper jeg ikke hun skal sjekke om jeg er moden altså :P Håper vi ikke får se deg her før du kommer med fødselshistorien da ;)

Skrevet

Hehe, jeg tror det hjelper å være snill mot sambo, for det har jeg også vert de siste dagene ;) Det KAN jo hjelpe på modningen ;) Lykke til hos jm :) Oppdaterer så snart jeg er hjemme igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...