Niem og Patrick Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Hadde et innlegg tidligere om at jeg var begynt å blø, og nå på kvelden begynte det å gjøre vondt, mye nedpress osv. Så jeg ringte føden, og fikk komme inn med en gang. Jordmor sjekket modning/åpning, og sa at det var ikke heelt modent, men jeg har 1cm åpning,..! Har masse småkynnere hele tiden på ctg målingen, så hun forsto godt hvorfor jeg har mye vondt og begynner å bli litt sliten. Masse maserier og modningsrier om hverandre.. Men vi er på sett og vis i gang.. Men det viste seg at nivået med protein i urin har steget fra å være 1+ på onsdag til 3+ nå i kveld. Så jeg skal inn igjen i morgen og ta blodprøver og sånt, for at di skal bestemme seg for hvor babyen har det best, inne eller ute.. Har ikke termin før 22 desember, men muulig jeg sniker litt i køen.. Vi får se hva de sier i morgen tidlig Nå skal jeg prøve å sove litt tror jeg..
~turbogutten og lillebror~ Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Spennende!! Du må ha masse lykke til:)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Så spennende! Gleder meg til det blir min tur!! Lykke til!
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Nei, nei, nei, nei!! Du er ikke mye snill *hihi* Men håper jo selvfølgelig at alt er bra med både deg og bebisen da. Mulig du blir satt i gang pga protein nivået eller??? Uansett, send litt fødestøv over her om det skjer noe mer Masse masse lykke til
Niem og Patrick Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2007 Tuusen takk:) spiser frokost nå, skal være på sykehuset igjen mellom 8 og 9.. spennende
Niem og Patrick Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2007 Ja de ville sjekke med litt blodprøver osv om babyen kanskje har best av å komme ut.. litt skremmende, men vi er vel i de beste hender Tusen takk! Snart er det din tur også=)
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Åhhh kjenner at jeg får helt frysebyer her på dine vegne Gleder meg og på dine vegne altså Jeg skal til jm i dag, trodde det var i morgen, så jeg var litt snill med sambo i går kveld Nå håper jeg ikke hun skal sjekke om jeg er moden altså Håper vi ikke får se deg her før du kommer med fødselshistorien da
Niem og Patrick Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2007 Hehe, jeg tror det hjelper å være snill mot sambo, for det har jeg også vert de siste dagene Det KAN jo hjelpe på modningen Lykke til hos jm Oppdaterer så snart jeg er hjemme igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå