Goodbye Kitty Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Datteren min har fått pencilin, og strever litt med å få det i henne. Bruker sprøyte eller skje.. Går det an å blande det i melken foreks.? mener å ha hrt man ikke skal gjøre det, men hadde vært lettere..
Inga Bling Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Skal IKKE blandes. Vi bruke sprøyte, langt bak på tunga. Det var ikke moro for noen av oss, men hun ble da frisk.
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Du må bare bruke hardt mot hardt. Medisin må hun ha Enig med mamman over her
Gulosten™ Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Holder på med samma styet her. Vi holder hodet hennes fast, og bruker sprøyte til å få guffa inn i munnviken hennes... Da MÅ hun svelge det. Får skylle ned med Kuli-juice. Hun er straks 3 år, brukte noen runder og litt oppkast for å venne henne til det... Men 4. gangen gikk det veldig fint:)
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Når jeg var å kjøpte pennicillin på apoteket fikk jeg beskjed om at det kunne blandes i noe barnet liker, feks youghurt. Fikke først en pennicillin som smakte fælt og gutten skull ha mye av den. Men fikk ny av legen og den smaker kjempe godt, så gutten min tar den gladelig med skje. Skal bare ha 1,5ml 3 ganger daglig av denne da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå