nr2-imagen:) Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Jaja nå sitter jeg her da å venter på ikm... Har som vanlig en goood følese! hehe... Viktig å være optimist!! Tror jeg skal ta en test på torsdag. Har ikm lørdag.. Er på dag 8dpo og har veldg høy temperatur. Det er vel viss den er høy etter 10dpo det kan bety noe? Har aldri hatt så høy temp som nå da, så jeg ser på det som et positivt tegn... Sist fikk jeg tr på dag 9dpo, så det blir spennende å se imårgen.. Andre som er like utolmodige som meg da?
lana<3 Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 ja ja ja jeg....jeg er jo også på 8 dpo idag....spurte etter dag for ett par dager siden...ville se charten din.....har du en link...min er dønn kjedelig og hopper opp og ned...har et lite håp om at den skal stige imorgen eller overimorgen....
nr2-imagen:) Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 Jeg har ikke lagt inn tempen min denne mnd.. Har prøvd å ikke tenke så mye på det.. Men etter EL har vært, MÅÅ jeg bare tempe.. Har du en link da? Etter el har jeg ikke hatt høyere temp enn 36,6-7. Men nå har jeg helt opp i 36,9!! Når skal du teste da??
lana<3 Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 måtte bare teste nå...føler jeg ser en skygge strek....men gud...jeg har virdd den i all vinkler og all slags lys....og stoler ikke helt på meg selv....når det er så tidlig så ser man kanskje bare det man vil se...jeg skal ta en ny imorgen.... min ff http://www.fertilityfriend.com/home/lailaelin gleder meg til å se om tempen går opp imorgen...blir litt skuffet hvis den ikke gjør det...
nr2-imagen:) Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2007 Ja det er vel litt tidlig å teste nå tror jeg.. Men man vet jo aldri!! Så spennende! Viss den stiger på tirsdag er det et godt tegn
lana<3 Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 det er kjempespennende dette ja....kikket på testen igjen og det er en skyggestrek der.....samboeren fikk også sett det...såklart i sterkt lys da.....skal teste igjen imorgen jeg..kanskje vi beggge to ser feil...når var det du skulle teste igjen...???du må si fra hvis tempen stiger hos deg også...litt gøy å sammenligne med noen som er like langt som meg:)
nr2-imagen:) Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2007 Ja det er sant!! Har bestemt meg å vente til tordag.. Har 3 tester liggendes, Så jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal kjøpe flere Kom skyggestreken etter 10 min? Så gøy!! Har du noen symptomer da?
lana<3 Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 skyggestreken kom etter ca ett minutt...tempen min også gikk opp idag, men ikke noe å hoppe i taket for...kun en grad... nå skal jeg la testene ligge til torsdag.... har vondt imagen, kvalm og det bråker og romsterer voldsomt inni der...så voldsomt at gubben min bare lo av meg når vi skulle sove igår...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå