Adalis Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Det går ikke bort selv om jeg sletter loggen. Mener altså adresselinja, der hvor man feks. begynner å taste inn www.dinba og så kommer hele adressen opp under. Klarer jeg å slette det på noe vis???
Pocoyoツ Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Det forsvant hos meg når jeg sletta loggen!
Adalis Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 Dytter... Prøvd å sletta loggen enda en gang, men går ikke bort...
Adalis Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2007 Hva er det? Hehe... Driver inne på "alternativer for internett" nå og leter...
minst Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Skal stå der... Jeg bruker firefox, da står det under personvern
Adalis Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2007 Har slettet informasjonskapsler nå. Men, hvis jeg trykker på noe som gjaldt "personverninstillinger", -BLOKKER ALLE INFORMASJONSKAPSLER, vil de da ikke lagres igjen? Var sånn pil jeg kunne dra opp og ned for å bestemme sikkerhetsgradering...
Adalis Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. desember 2007 De er der fortsatt, selv om jeg slettet de kapslene...
Pysa Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 du kan holde musa over dem, så de er grå, en om gangen, og trykke delete
Pysa Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 hold deleteknappen inne, så forsvinner de, en etter en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå