Gå til innhold

Noen nybakte mødre i Sandefjord...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...som har lyst til å være sosiale med en liten gutt på 3 måneder, og moren hans?

Jeg er egentlig fra Ski/Oslo, så de fleste vennene mine er fra den kanten. Mannen min er sandefjordsmann, og derfor bor jeg her. Har bodd her i over 3 år nå, men har ikke fått så stort nettverk. De vennene jeg har, jobber jo naturlig nok.

Er det noen som har lyst til å være med på et TREFF nå før jul? Hva med DaVinci, tirsdag 18. september klokka 12:00? :-) Noen som blir med???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg bor riktignok i Oslo, men kommer opprinnelig fra Sandefjord, og jeg er ofte der for aa besoeke familie og gamle venner. Dersom det skulle passe saann, blir jeg gjerne med aa moeter nye mennesker.

Haaper du faar deg noen nye "barsel-venner". Jeg vet hvor vanskelig det er for innflyttere aa faa seg et nettverk i Sandefjord.

Faar du ingen andre svar, saa skal jeg ta meg en tur og gaa paa Da Vinci med deg ;-)

(ps! har en datter 4 1/2mnd gammel)

Skrevet

Heisann! Jeg bor bittelitt utafor Sandefjord, men har selv prøvd å få nettverk i Sandefjord da jeg bodde der og spesielt da jeg ble gravid, men det er vanskelig, ja... Har en gutt som er født 2. august, så 1 mnd eldre enn din;) Går ut fra at du kanskje mente 18. desember som et lite treff??? Jeg skal prøve å bli med på det:) Hvor i Sandefjord bor du? Er du også kanskje med på babysvømming?? (Kan du ikke sende meg en liten pm??)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...