Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Har en på snart 10 mnd. Ikke noe tegn til at vi skal få noen vink.. hehe. Hvordan er det med deres?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 jenta vår begynnte å vinke da hun var 7 mnd..etterligna oss når vi vinka..tror ikke hun da forstod hav å vinke var fornoe da men nå er hun 9 mnd å hvergang hun hører hei eller hade så vinker hun..å når vi gåt inn og ut av rom her hjemme..hehe hun forbinder det vel med å dra eller komme å da vinke:) har dere prøvd å vinke til barnet? si hei og hade fks? kan jo hende babyen din ikke syns vinking er så intressant og kan sikkert mye annet:-)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 helt ærlig ikke brukt mye tid på vinking. bare sier hei og slik hehe.. Men kommer vel
tuppen og lillemor Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 min lille venn vinker, hun er 9 mnd.
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 jenta mi er 10 mnd. Har vell vinket en mnd tid
<3 + <3 + ? Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Gutten min er 8,5mnd. Har ikke falt meg inn å lære ham å vinke (surrehue meg glemte det :-p) Men i går gjorde han det helt av seg selv. Jeg skulle gå å legge han og pappan satt i sofaen og sa natta da vi gikk. Og da vinket han. Pappan flira og vinka han og, og da vinka han jammen igjen. Har gjort det flere ganger i dag også. Kom helt av seg selv =)
Julie Angelica:) Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Julie Angelica begynte når hun var rundt 10 mnd, for da vinket jeg hver gang jeg gikk, og det samme gorde pappaen og de som var på besøk. Så nå om dagen roper hun "hadet" og vinker til folk leeenge før dem skal gå igjen. Vil vel bli kvitt dem sikkert;)
mayaya Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Han startet på torsdag! Og er vel 8 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå