Gå til innhold

Jeg er så drittlei av drittansatte!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. En som tar seg en ekstra måned ferie(enda han var så heldig å få en hel måned ferie uten å ha krav på det) nå i "julestria".

2. Ei som skulle begynne som ikke kunne likevel - helt greit.

3. Ansetter ei venninne som desperat trengte jobb, etter ei uke skulker hu jobb pga fyllesjuke, og juger om det...

Jeg blir gal! Hva er det med folk!!!??!?!? Nå på lørdagen fikk jeg ikke rukket å spise lunch før kl 17:00...og det er jo ikke så bra når man er gravid...=/

Verste er at vi har ikke mulighet til å gi dem sparken heller...ikke nr 1 i alle fall...blæh!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan visst det, hvis man er på andre sida jorda og bytter returbillett...

Skrevet

Jaja, der var jeg ikke anonym lengre...men er vel ingen som kjenner meg her likevel =P Og de som kjenner meg veit jeg er pissed pga detta her...

Skrevet

Da har du vel en ypperlig grunn til å tuppe h*n i ræva?

Man leker da ikke butikk-selv ikke rett oppi jula....

Skrevet

Man da kan du vel sparke ham. Altså du har vel retten på din side? Eller var det det at han er uunværlig som er greia?

Skrevet

Nettopp...=/

Skrevet

Nr 1 er oppsigelsesgrunn. En ting er om han har blitt syk, man skal uansett komme seg hjem ved første anledning.

fyllesyke er grunn til skriftlig advarsel. Ikke noen god venninne akkurat...

Skrevet

Nei, har vel lært nå at det ikke lønner seg å jobbe med venner...

Har konfrontert henne på sms, men ikke fått svar, så da gjenstår det å se om hu kommer på jobb i mårra...

Skrevet

Jeg har en regel om å aldri ansette venner. Blir alltid problemer med det. Vanskelig å fungere som sjef for noen på jobb og likeverdige på fritiden.

Hvis hun ikke kryper til korset i morgen, er hun ikke verdt å ha hverken som venn eller ansatt. Jeg hadde iallefall stått på ekstra hvis jeg jobbet for en god venn/venninne.

Skrevet

Ja, verste er at hu var sååå takknemlig for å få jobb...

Pga nr. 1 trengte vi ekstrahjelp fort, og jeg visste hu trengte jobb. Veit det ikke er en ideell løsning.

Skrevet

I dagens arbeidsmarked finnes det dessverre få ideelle løsninger. Kjipt for oss, fint for alle de crappy folkene vi må ansette av mangel på dyktige folk med arbeidsmoral over gjennomsnittet. Blir helt dårlig når jeg leser innlegg her inne om at det er en selvfølge å ta egenmelding for a vaske hus, "jeg er så sliiiiten" osv. Vi er vel alle slitne, men som sjef har man ikke den luksusen å ta tredagers for å slappe av eller vaske hus.

Skrevet

hehe? du holder ikke tilfeldigvis til i stavanger omr? Kansksje jeg slenger rinn en søknad hos deg da;o)

Skrevet

Ja, hvor holder du til? er nok av oss (les : meg) som ikke skulker jobb og trenger jobb ganske desperat!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...