Gjest Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Her er det helt klart "Brent barn skyr ilden". Men prøver å gjøre det om:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 hm... vansklig. det må blir en skipper venter ikke på medvind han lærer seg og seile
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 ja takk begge deler (eller min variant: ja takk til alt som kommer min vei ))
Groosalugg Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Mitt er trøndersk: "Ein må itj lætt'n opprådd fårrå på sæ!"
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Er vel ikke akkurat et ordtak, men "Grip dagen" Jeg er effektiv =)
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Kjærligheten faller like gjerne på en lort som en lilje (har ikke akkurat så veldig sansen for egen fremtoning ... og anser mitt hell i kjærligheten som skikkelig flaks!) ev. Opp som en løve og ned som en skinnfell.... (Fyker opp for den minste ting og er sta som et esel, og rett ofte må jeg bare jekke meg og sluke opptil flere kameler.)
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 "Aldri så ille at det ikke er godt for noe" og "alt ordner seg til slutt" Selvom jeg kan være litt dyster og negativ av og til er jeg for det meste veldig positiv og optimistisk og flink til å se humoren i alt (har masse galgenhumor) og er hellig overbevist om at alt går bra til slutt, kan jo ikke tro noe annet, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå