Gå til innhold

Nedsunken mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo.

Bare lurer på når det er vanlig at magen siger ned? Og hvorfor gjør den det egentlig?

Jeg har 6 uker igjen og den har begynt å sige nedover, kan jeg forvente en for tidlig fødsel da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette lurer jeg også på ...er i uke 38+5

Skrevet

magen synker fordi babyen plasserer seg lenger og lenger ned i bekkenet. da blir det lettere å puste også;)

vet ikke om det har noe å si NÅR det skjer, om babyen kommer tidligere av den grunn. men det betyr jo at det gjør seg klart.

Skrevet

Ingen som vet sånn ca når det er vanlig at den synker? Evthva som regnes for tidlig å synke ned og hva som er seint?

Skrevet

Jeg lurte litt på det samme.. Er 35+2 (eller noe..må innrømme jeg har begynt å surre litt nå mot slutten..) og i går sa svigermor til meg at hun syntes det så ut som den lille kunne komme når som helst, fordi magen min har sunket så innmari.. Kjente det stresset meg noe, ja :)

Men har merket det selv - magen begynte tydelig å synke allerede rundt uke 32. Vet egentlig ikke om dette er tidlig, og om det eventuelt har noe å si, men tenkte jeg skulle spørre på kontrollen til torsdagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...